mandag 4. august 2008







7 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Hei, nydelige ting du har laga, gir masse inspirasjon! Og det utekjøkkenet i forrige innlegg ga oss gode tips til etterfølgelse når vi starter med vårt eget på hytta!:)

Jorunn sa...

Såå lekkert! Jeg er selv veldig glad i broderier, både engelsk broderi og hardangersøm, men det broderer jeg ikke selv da. Men korsstingsbrodering, det kan jeg ;0) Må være veldig inspirerende og gøy å få lage bøker!!

Torunn sa...

Så lekkert!
Skulle ønske jeg var litt mere tålmodig med søm selv.... :-)

Tilonino sa...

Hei på deg
Ja her var det masse inspirasjon å hente. Veeeldig kjekt å se innom her. Har fulgt med i noen dager nå og her må jeg innom ofte for å se om det er noe nytt :) Kjempeflott blogg du har.

Brocante sa...

Hei - hadde sansen for utekjøkkenet ditt!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så flotte bilder!! Spennende blogg du har laget deg , gleder meg til å følge denne:)

Min Verden sa...

Fine :) Kanskje jeg får lurt svigermor til å sy noen til meg? Hmmm - veldig vakkert. Utekjøkkenet ditt er lekkert. Hanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin